המרכז להסרת משקפיים

הסרת משקפיים בלייזר באלעד

הסרת משקפיים בלייזר באלעדהסרת משקפיים בלייזר הוא טיפול שהולך וצובר תאוצה עם השנים. אנשים רבים שמרכיבים משקפיים מחליטים לבצע הסרה לייזר על מנת לשפר את איכות חיים ולהפסיק להיות תלויים במשקפיים. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה יש מכשירים שונים ויעילים במיוחד המבצעים הסרת משקפיים בלייזר באלעד. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- למה צריך?

ככל שהשנים עוברות יותר ויותר אנשים צריכים להרכיב משקפיים. ההסתכלות הרבה במסכים- טלפונים ניידים, מסכי טלוויזיה, מסכי המחשב ועוד, מדרדרת את איכות הראייה שלנו והופכת אותנו לתלויים. התלות במשקפיים, מכשיר חיצוני שמשפר לנו את איכות הראייה היא מצב בעייתי ולעתים מתסכל. לכן, אנשים רבים מחליטים לוותר על התלות ולבצע הסרת משקפיים בלייזר. על ידי הטיפול ניתן להפסיק את התלות ולשוב לראות בצורה תקינה. 

 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- מאיזה גיל?

אחת השאלות הנפוצות בנוגע להסרת משקפיים בלייזר היא מאיזה גיל ניתן לבצע את הטיפול. למעשה עד היום אין תשובה חד משמעית בנוגע לגיל המומלץ לביצוע הטיפול. הרופאים עדיין לא יודעים להגיד מה הגיל המתאים ביותר אך קיימת הסכמה לביצוע ההליך החל מגיל 18. עם זאת יש לקחת בחשבון שיש שיטות מסוימות שיכולות להתקיים גם בגילאים אחרים. 

דבר אחד שכן יש לגביו הסכמה בקרב הרופאים הוא גילאים מאוחרים בהם לא מומלץ לבצע את ההליך. בדרך כלל החל מגיל 70 קיימת בעיה לשימוש במכשור ולביצוע ההליך. 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- כיצד?

הסרת משקפיים בלייזר הוא שם כולל למגוון שיטות שונות. למעשה כל שיטה מתבצעת באופן אחר לגמרי כאשר כולן מיועדות למלא את אותה מטרה- להסיר את המשקפיים. בכל השיטות נעשה שימוש בלייזר אך כל שיטה מתאימה למטופלים עם רקע רפואי אחר. קשה לקבוע איזו שיטה עדיפה מאחר שכל שיטה פועלת באופן אחר ומתאימה במקרים אחרים. כמו כן יש לקחת בחשבון שהרופאים השונים עלולים להמליץ על שיטות שונות בהתאם לאני מאמין שלהם. 

באופן כללי, הסרת משקפיים בלייזר מתבצעת על ידי קרן לייזר היוצאת ממכשיר מתאים. לפני שיתחיל הטיפול, המטופל יגיע לפגישת ייעוץ בה יקבל מידע על אופן הטיפול, ימסור מידע על הרקע הרפואי שלו ויתבצעו בדיקות מסוימות על מנת לוודא אם הוא בכלל מתאים להליך. לאחר הפגישה הרופא המטפל יחליט באיזו שיטה יש להשתמש על מנת להסיר את המשקפיים. 

 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- סיכונים

קיימים מספר סיכונים אפשריים בהסרת משקפיים בלייזר. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

קראו עוד: הסרת משקפיים בלייזר יתרונות וחסרונות

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- שיטות

כפי שהבנו, קיימות שיטות שונות לביצוע הסרת משקפיים בלייזר. כתוצאה מכך קיימים סוגים שונים של תהליכים על פי רמות טכנולוגיה שונות. קיימות שיטות המצריכות זמן החלמה ארוך יותר ושיטות המצריכות זמן החלמה קצר יותר. בסופו של דבר העיניים הם אחד האיברים החשובים ביותר שעוזר לנו להתנהל בשגרת היומיום ולבצע מגוון פעולות, כולל הקטנות והפשוטות ביותר. לכן, ההמלצה שלנו היא לבחור בתהליך שלא מצריך זמן החלמה ארוך ומורכב. הסרת משקפיים בלייזר מסייעות להחלמה מהירה יחסית בלי מורכבות רבה מידי. 

ריכזנו לכם את שתי השיטות המרכזיות המקובלות לביצוע עבור הסרת משקפיים בלייזר באלעד. שיטות אלה כוללות זמן החלמה קצר יחסית- 

שיטת PRK היא השיטה הראשונה ששימשה לביצוע הסרת משקפיים בלייזר. מדובר בשיטה ישנה ומוכרת שמגוון רחב של רופאים מומחים ומיומנים בביצועה. מהסיבה הזאת רבים מהרופאים ואף מהמטופלים בוחרים בשיטה זו. 

בשיטת PRK מבצעים שיוף חיצוני של קרנית העין מבלי לחתוך אותה. שיטה זו כוללת זמן החלמה קצר יחסית. ניתן לבצע את הטיפול בשיטה זו במגוון דרכים שונות כמו על ידי טיפול ידני, על ידי טיפול בקרן לייזר או על ידי אלכוהול. השימוש בקרן לייזר נחשב לדרך המומלצת והבטוחה ביותר. 

שיטה זו היא שיטה חדשה יחסית בה אין צורך לחתוך את קרנית העין, לעומת שיטות אחרות. בשיטה זו אין צורך לעשייה רחבה ומתוסבכת.

שיטת EBK להסרת משקפיים בלייזר מתאימה למטופלים בעלי קרנית עין דקה שיקבלו את השיטה בצורה קלה יותר. שימו לב ששיטות אחרות עלולות לגרום לפעמים להשבתה מלאה ולכן מדובר בהליך שמתאים במיוחד ללקוחות שרוצים לחזור במהירות לשגרת היומיום ולא לחוות החלמה ארוכה.

 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- האם ניתן לתקן בעיות נוספות?

מלבד לתיקון הראייה והסרת משקפיים, טיפול בלייזר מאפשר לרפא מגוון לקויות ראייה נוספות בהן עין עצלה, פזילה וצילינדר.  למעשה טיפול בלייזר תורם לתיקון הראייה ולפעילות תקינה של העין. בזכות כך, הלקויות השונות כמו פזילה, עין עצלה או צילינדר יכולות להסתדר בהתאם לטיפול שנבחר. 

הסרת משקפיים בלייזר באלעד- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה הסרת משקפיים בלייזר באלעד מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים בהם השיטה שנבחרה. יש לשים לב שמכונים מסוימים עובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים וכך ניתן לקבל סבסוד לחלק מהעלות או לקבל החזר כספי מחברות הביטוח. כמו כן ניתן למצוא מבצעים ומחירים נוחים במיוחד עבור חיילים. 


Exit mobile version