המרכז להסרת משקפיים

ניתוח לייזר בעיניים מחיר

ניתוח לייזר בעיניים מחירניתוח לייזר בעיניים הוא הליך כירורגי שמטרתו לתקן ליקויי ראייה ולהסיר את השימוש במשקפיים. ניתוח לייזר בעיניים מתבצעת על ידי קרן לייזר. על ניתוח לייזר בעיניים והמחיר שלו נרחיב במאמר הבא. 

 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- מה זה?

קיימות שיטות שונות המשמשות ניתוח לייזר בעיניים. כל שיטה המשמשת לניתוח לייזר בעיניים מתבצעת באופן אחר כאשר המטרה היא זהה. כל שיטה מתאימה למטופלים עם רקע רפואי אחר ולכן קשה לקבוע איזו שיטה עדיפה. כמו כן, ההבדל בשיטות יבוא לידי ביטוי גם ברופא המנתח ובגישה בה הוא מעדיף לבצע את הניתוח. 

לפני שמבצעים ניתוח לייזר בעיניים יש להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ המטופל ירחיב על הרקע הרפואי שלו ויקבל מידע על הטיפול. כמו כן, המטופל יעבור סדרת בדיקות שמטרתן לוודא כי המטופל מתאים לעבור את ההליך. לאחר פגישת הייעוץ יוחלט באיזו שיטה להשתמש. 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- שיטות שונות

כפי שציינו, ניתוח לייזר בעיניים מתבצע על ידי מכשירי לייזר במגוון שיטות שונות. כל שיטה באה לידי ביטוי באופן בו ניגשים לשכבת הסטרומה של הקרנית. 

לפניכם מספר שיטות שונות לניתוח לייזר בעיניים- 

 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- מה הסיכונים?

קיימים מספר סיכונים אפשריים בניתוח לייזר בעיניים. לפניכם הסיכונים המרכזיים- 

 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- הנחיות לאחר הניתוח

כפי שציינו, קיימות שיטות שונות לביצוע ניתוח לייזר בעיניים. בעקבות כך, כל שיטה כוללת הנחיות אחרות לאחר הניתוח. עם זאת קיימות הנחיות כלליות בנוגע להתנהלות הנדרשת לאחר ניתוח לייזר בעיניים. 

קודם כל יש להימנע מסביבות אפופות עשן או מישיבה סמוך לחומרים בוערים, לדוגמא מקל קטורת. כמו כן יש להימנע משהייה במקומות מאובקים כמו מחסנים או ספריות ישנות. 

לאחר הניתוח יש להימנע ממריחת תכשירים קוסמטיים או איפור. אין למרוח קרמים על הפנים, מייקאפ, אייליינר, מסקרה וכיוצא בזה. מריחה של תכשירים אלה עלולה לגרום לזיהום ולכן חשוב להימנע מכך. 

יש לקחת בחשבון שחשוב להימנע ממגע בעיניים. אסור לשפשף את העיניים או ללטף אותן. כמו כן הימנעו מביצוע פעילות גופנית עד חודש לאחר הניתוח. 

 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- תיאום ציפיות 

אחד הדברים החשובים בניתוח לייזר בעיניים הוא תיאום ציפיות בין המנותח לבין המנתח. לפני הניתוח חשוב מאוד לשבת עם המנתח ולתאם את הציפיות מהניתוח על מנת שלא יהיו אכזבות או הפתעות. חשוב מאוד שהמנתח יסביר את ההשלכות של הניתוח, את הסיכונים האפשריים, את תקופת ההחלמה שעליו לעבור, כיצד עליו להתנהל לאחר הניתוח ועוד. 

ניתוח לייזר בעיניים מחיר- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה ניתוח לייזר בעיניים מאחר שהמחיר תלוי במגוון גורמים שונים כמו הרופא המטפל, השיטה בה משתמשים, האם הניתוח מבוצע בשתי העיניים ועוד. 

ריכזנו לכם את הגורמים השונים שישפיעו על המחיר- 

באופן ממוצע המחיר לניתוח לייזר בעיניים ינוע בין 5,000 לבין 15,000 שקלים ויכול להגיע אף ל20,000 שקלים. 


Exit mobile version