המרכז להסרת משקפיים

הסרת משקפיים בלייזר מחיר

הסרת משקפיים בלייזר מחירהסרת משקפיים בלייזר הוא טיפול פופולרי מאוד שהולך וצובר תאוצה עם השנים. יותר ויותר אנשים מחליטים לבצע את הניתוח על מנת לשפר את איכות החיים. הסרת משקפיים בלייזר מתבצעת במגוון שיטות שונות. מהי הסרת משקפיים בלייזר וכמה היא עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- מה זה אומר?

הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך כירורגי שמטרתו לתקן ליקויי ראייה ולהסיר את השימוש במשקפיים. הסרת משקפיים בלייזר מתבצעת על ידי קרן לייזר. 

קיימות שיטות שונות המשמשות להסרת משקפיים בלייזר. כל שיטה המשמשת להסרת משקפיים בלייזר מתבצעת באופן אחר כאשר המטרה היא זהה. כל שיטה מתאימה למטופלים עם רקע רפואי אחר ולכן קשה לקבוע איזו שיטה עדיפה. כמו כן, ההבדל בשיטות יבוא לידי ביטוי גם ברופא המנתח ובגישה בה הוא מעדיף לבצע את הניתוח. 

לפני הסרת משקפיים בלייזר יש להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ המטופל ירחיב על הרקע הרפואי שלו ויקבל מידע על הטיפול. כמו כן, המטופל יעבור סדרת בדיקות שמטרתן לוודא כי המטופל מתאים לעבור את ההליך. לאחר פגישת הייעוץ יוחלט באיזו שיטה להשתמש. 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- מאיזה גיל?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. למעשה, רופאים רבים עדיין לא יודעים להגיד באופן מוחלט מה הגיל המומלץ לביצוע הסרת משקפיים בלייזר. בדרך כלל ההסכמה של הרופאים תהיה לבצע את ההליך מגיל 18 ואילך. עם זאת, קיימת הסכמה כללית בקרב הרופאים בנוגע לביצוע הסרת משקפיים בלייזר בגילאים מאוחרים. רוב הרופאים לא ימליצו לבצע את ההליך החל מגיל 70 מאחר שקיימת בעיה לשימוש במכשור. 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- מתי נבצע?

הסרת משקפיים בלייזר הוא תהליך שמאפשר לתקן מספר ליקויי ראייה שונים- 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- מתי לא ניתן לבצע?

הסרת משקפיים בלייזר היא הליך כירורגי שמתבצע על ידי מכשירי לייזר חדישים במגוון שיטות שונות. ניתן לתקן סוגים שונים של ליקויי ראייה על ידי הליך זה כמו קוצר ראייה, רוחק ראייה או אסטיגמטיזם. עם זאת, קיימים מצבים של ליקויי ראייה שונים שלא ניתן לתקן על ידי הסרת משקפיים בלייזר. לדוגמא מחלות עיניים כמו קטרקט, גלאוקומה, ניוון מולקולרי של הרשתית ועוד לא ניתנות לטיפול על ידי הסרת משקפיים בלייזר. 

כפי שציינו, כל מטופל שרוצה לבצע הסרת משקפיים בלייזר יצטרך לעבור מספר בדיקות שונות. בדיקות אלה מתבצעות במטרה לוודא כי המטופל מתאים לעבור את הניתוח. בין הבדיקות הללו יבדקו את עובי הקרנית של המטופל, את מידת החומרה של ליקוי הראייה ממנו סובל, ישללו קיום של מחלות סיסטמיות או מחלות עיניים, ימפו את פני השטח של הקרנית ועוד. 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- סיכונים

קיימים מספר סיכונים אפשריים בהסרת משקפיים בלייזר. לפניכם הסיכונים המרכזיים- 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה הסרת משקפיים בלייזר מאחר שהמחיר תלוי במגוון גורמים שונים כמו הרופא המטפל, השיטה בה משתמשים, האם הניתוח מבוצע בשתי העיניים ועוד. באופן ממוצע המחיר להסרת משקפיים בלייזר ינוע בין 5,000 לבין 15,000 שקלים ויכול להגיע אף ל20,000 שקלים. 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר- מה משפיע על המחיר?

המחיר של הסרת משקפיים בלייזר אינו חד משמעי והוא משתנה בהתאם לגורמים שונים. ריכזנו לכם את הגורמים השונים שישפיעו על המחיר- 

קראו עוד: המדריך האולטימטיבי להסרת משקפיים בלייזר לראיה מקרוב

הסרת משקפיים בלייזר מחיר האם ניתן לאבד את הראיה לחלוטין כתוצאה ממעבר של ניתוח כושל להסרת המשקפיים?

עלינו להבין שניתוחים להסרת המשקפיים הפכו להיות יותר ויותר נפוצים ופופולאריים בשנים האחרונות, ואנחנו עדים לכמות בלתי נגמרת של אנשים שמחליטים לבצע ניתוח ובכך להסיר את המשקפיים שהם חבשו שנים רבות מאוד. ככל שההתעניינות הציבורית במעבר ניתוח להסרת משקפיים היא התעניינות שהולכת וגדלה, כך גם הספקולציות השונות וההשערות לגבי מעבר ניתוח שכזה. אנשים רבים טוענים שניתן להתעוור כתוצאה ממעבר של ניתוח כושל להסרת המשקפיים, אולם, עלינו להדגיש שמדובר על טעות מוחלטת. לא ניתן להתעוור או לאבד את הראיה כתוצאה ממעבר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, גם כאשר מדובר על ניתוח כושל.

הסרת משקפיים בלייזר מחיר האם ניתן לחוות לקות חוזרת בראיה לאחר מעבר ניתוח מוצלח להסרת המשקפיים?

סוגיה זו הינה סוגיה חשובה שמעניינת אנשים רבים שהולכים לבצע ניתוח להסרת המשקפיים. אנשים רבים תוהים האם ניתן בסופו של דבר להגיע למצב שבו עלינו לחזור להרכבת המשקפיים לאחר ביצוע ניתוח מוצלח. ובכן, עלינו להבין שיש הסתברות כזו מבחינה סטטיסטית, ואכן מבחינת המספרים, כחמישה אחוזים מכלל האנשים שעברו ניתוח מוצלח וחיובי להסרת המשקפיים, מגיעים למצב שבו הראיה שלהם מתדרדרת בחזרה. אולם, במרב המקרים הראיה אינה מתדרדרת בצורה קיצונית, אלא בצורה מתונה וחלשה, כזו שאפילו לא דורשת הרכבה חוזרת של משקפיים.

מה המחיר של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר?

ובכן, המחירים של ניתוחים מהסוג הזה משתנים ותלויים במגוון של קריטריונים. בנוסף לקריטריונים שצויינו לעיל כמו הביקוש לניתוח, המכון אותו בוחרים, המנתח, השם והמוניטין שלו, יש עוד קריטריונים שבהכרח ישפיעו על המחיר. למשל, סוג הניתוח. היום יש מגוון רחב של מכשירים מתקדמים באמצעותם מבצעים את תהליך ההסרה וכל מיני שיטות, כך שהשיטה עצמה קובעת במידה רבה את המחיר הסופי של הניתוח. בנוסף, קיימות שתי אפשרויות בהיבט הביטוחי. אפשרות אחת היא לבצע את הניתוח דרך קופת החולים בה אתם חברים והשנייה היא באופן פרטי. הממוצע נע בין 5,000-15,000 שח לניתוח הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר הוא תהליך פופולרי היום, ומטרתו להחזיר לכם את הראיה ללא תלות במשקפיים או עדשות מגע. התהליך מונה מספר שלבים, וקיימים סוגים שונים של ניתוחים שכל אחד מהם יכול להתאים לאדם אחר. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרת משקפיים בלייזר.

 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר – מה זה?

ניתוח הסרת משקפיים הוא תהליך הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. מדובר על תהליך הכולל הסרה של שכבת הציפוי של הקרנית, ולאחר מכן מבצעים שיוף בלייזר על פני הקרנית. לאחר הניתוח המטופל יניח עדשות מגע על פני הקרנית במשך תקופה קצרה, בדרך כלל כמה ימים עד לחידוש תאי אפיתל שנמצאים על הקרנית. משך זמן הטיפול אינו ארוך והוא נע בין מספר שניות לכל עין עד מספר דקות. 

 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר – סוגים

  1. אינטראלאסיק – בשיטה זו אנחנו מבצעים את הסרת המשקפיים בלייזר באמצעות שני שלבים, השלב הראשון כולל פיצול של הקרנית ויצירת חלון טיפולי. לאחר מכן, ניתן יהיה להמשיך לשלב השני בו יש שיוף של הקרנית מחלקה הפנימי. משך כל הניתוח נע בין 15 דקות ועד 20 דקות. במהלך השלב הראשון אנחנו יוצרים קיבוע של העין באמצעות טבעת ייחודית, לאחר מכן ניתן להמשיך את הטיפול לחלקו השני. במהלך החלק השני מתבצע הטיפול באמצעות שיוף, ישנו מפסק עפעפיים שעוזר לרופא להחזיק את העין פתוחה. התהליך עצמו אורך מספר שניות לכל עין, המערכת מזהה את מבנה הקשתית ועוקבת אחרי תנועות העין וככה ניתן לקבל את התוצאה הטובה והמדויקת ביותר. 
  2. ניתוח PRK – הניתוח כולל שלב אחד בו מונח כיסוי סטרילי סביב עינו של המטופל. לאחר מכן, גם בניתוח זה ובכלל בכל ניתוח לייזר מניח הרופא מפסק עפעפיים כדי להשאיר את העין פתוחה. המערכת מזהה גם כאן את העין במשך מספר שניות. לאחר שכל הנתונים נמצאים על המחשב הרופא מניח טבעת במרכז הקרנית ומזלף תמיסת אלכוהול – בשלב זה המטופל מרגיש מעט לחץ. לאחר מכן, הרופא שוטף את הנוזלים ומסיר תאי אפיתל מהקרנית. לאחר מכן מתבצע שלב הלייזר, בדומה לטכניקה הקודמת. משך זמן הטיפול גם הוא אורך מספר דקות ואילו שלב הלייזר אורך מספר שניות בלבד לכל עין.
  3. ניתוח Lasik – מדובר על שיטה פחות פופולרית, אך כיום היא כמעט ולא שימושית. השיטה נחשבת לפחות נוחה ויותר אגרסיבית. משך זמן ההחלמה הוא ארוך יותר והתוצאות גם הן טובות בדומה לניתוחים השונים שציינו. 
  4. ניתוח EBK – ניתוח זה נחשב לחדשני, הוא נעשה באמצעות קילוף עדין של שכבת אפיתל של קרנית העין, היא השכבה העליונה. לאחר מכן, המטפל משתמש במכשיר EpiClear חדשני וחד פעמי, איתו ניתן להסיר בצורה מדויקת את שכבת האפיתל. משך זמן הניתוח אורך מספר שניות ונחשב גם יחסית לניתוח שאינו יקר.

 

כמה עולה הסרת משקפיים בלייזר?

המחיר של הסרת משקפיים בלייזר משתנה בהתאם לטכניקה בה אתם בוחרים (ומתאימה לכם) ובהתאם למורכבות הניתוח. הניתוח יכול להיות מורכב כאשר מדובר על עיניים רגישות יותר, ולכן צריך לברר התאמה מלאה טרם הניתוח. יש מכונים שונים המציעים שירות של הסרת משקפיים בלייזר, חלקם עובדים עם קופות החולים ככה שאתם יכולים לברר האם אתם זכאים לסבסוד מסוים מטעם הקופה. המחירים נעים בטווח של של 4,500 ש"ח ועד 12,000 ש"ח בדרך כלל למעט מקרים חריגים. 

 

סוג ניתוח מחיר לעין אחת מחיר לשני עיניים הערות
PRK 2,200-3,500 ש"ח 4,500-6,000 ש"ח ניתן לבצע את הניתוח באסותא. קופות החולים שעובדות עם המכון הן: מכבי,מאוחדת, לאומית וכללית. 
LASIK 3,500-4,700 ש"ח 6,500-8,000 ש"ח ניתן לבצע את הניתוח באסותא. קופות החולים שעובדות עם המכון הן: מכבי,מאוחדת, לאומית וכללית. כמו כן, מכונים פרטיים גם הם עובדים מול הקופות.
EBK 3,500-5,500 ש"ח החל מ-6,000 ש"ח גם כאן, קופות החולים מסבסדות חלק מהמכונים.
אינטראלאסיק  3,500-5,000 ש"ח 5,500 ש"ח עד 10,000 ש"ח גם כאן, קופות החולים מסבסדות חלק מהמכונים.

 

הסרת משקפיים בלייזר מחיר – למי זה מתאים?

אחרי שאנחנו כבר יודעים כמה עולה הסרת משקפיים בלייזר, האם אתם בכלל מתאימים לעבור את הטיפול? לפני ניתוח הלייזר יהיה עליכם לעבור שני שלבים. הבדיקה הראשונה היא בדיקת טופוגרפיה, היא בדיקה שממפה את הקרנית. הבדיקה השניה היא בדיקת אופטומטריסט, שם נבדקת חדות הקריאה שלכם ויציבות אופטית. ולבסוף, יש לערוך בדיקה הכוללת את תקינות העין ורק לאחר מכן, ניתן לשלול או לקבל את מצבו הרפואי של התהליך המתאים לניתוח לייזר. כל הבדיקות שציינו מתבצעות באותו יום, ומדובר על תהליך שנע בין שעה עד שעה וחצי לכל היותר. 

לאחר שנמצאתם מתאימים לתהליך, אתם תכירו את המומחה שבעצם הוא זה שמבצע את ניתוח הלייזר. לרוב לא מדובר על פגישת חובה, אבל אנחנו מאמינים שהיא קריטית. חשוב להכיר את המומחה, לדעת מה הניסיון שלו וגם לשמוע את הפירוט שלו לגבי הניתוח שמתאים לכם לאחר בדיקת הממצאים. המומחה קשוב לצרכים שלכם וכמו כן, לכל השאלות שלכם לפני הניתוח.

Exit mobile version